هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» شنبه 15 اردیبهشت 1403  9:25 PM
----------------------------
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
شنبه 15 اسفند 1394  10:04 AM
رئیس هیئت تنیس ‌روی میز استان در گفتگو با ایمنا: اجرای طرح "استعداد تا اسطوره" مهم‌ترین برنامه ما در سال 95 است / نقص‌هایی که در هیئت وجود دارد را می‌پذیرم

رئیس هیئت تنیس ‌روی میز استان اصفهان گفت: تمرکز هیئت تنیس روی میز استان در سال آینده، بحث استعدادیابی است و به طور جدی روی طرح "استعداد تا اسطوره" تمرکز خواهیم داشت.

به گزارش سایت هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، "مهدی تکابی" در گفتگو با ایمنا در خصوص عملکرد هیئت تنیس روی میز استان در سالی که گذشت، اظهار داشت: 80 درصد تقویم ورزشی که برای سال 94 پیش‌بینی شده بود، اجرایی شد و توانستیم به اهدافی که از پیش تعیین کرده بودیم دست پیدا کنیم.

وی گفت: 20 درصد برنامه­‌های اجرا نشده هم در حوزه برگزاری مسابقات استانی بوده است که در تلاش هستیم تا این درصد باقیمانده را هم تا پایان سال به انجام برسانیم

تکابی ادامه داد: متولی ارزیابی هیئت‌های ورزشی، اداره‌کل ورزش و جوانان استان است و ارزیابی کلی هیئت را مدیرکل ورزش و جوانان استان باید اعلام کند.

وی در مورد برنامه‌های سال آینده هیئت تنیس روی میز، بیان داشت: طرح بزرگ "استعداد تا اسطوره" را برای سال 95 در نظر داریم که تمرکز ویژه هیئت تنیس روی میز استان اصفهان روی بحث استعدادیابی است.

وی ادامه داد: کار جدیدی که برای سال آینده در نظر داریم، برگزاری مسابقات قهرمانی شهرستان‌ها در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان است. در سال‌های گذشته مسابقات قهرمانی شهرستان‌های استان فقط در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شد که تصمیم گرفتیم در سال 95 این مسابقات را در کلیه رده‌های سنی و در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار کنیم.

تکابی گفت: تغییری در کادر اجرایی هیئت در سال جدید نخواهیم داشت اما ممکن است کارشناسان و افراد دیگری هم از بدنه ورزش به عنوان مشاور و سمت‌های دیگری به جمع هیئت تنیس روی میز استان اصفهان اضافه شوند.

رئیس هیئت تنیس روی میز اصفهان تصریح کرد: تیم بانوان تنیس روی میز اصفهان در مرحله رفت از مسابقات لیگ برتر، با نام سپاهان شرکت کرد و توانست قهرمان دور رفت این رقابت‌ها باشد. دور برگشت نیز 24 و 25 اسفندماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود. با توجه به مشکلاتی که در مورد حمایت از این تیم با باشگاه سپاهان به وجود آمد و با توجه به اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان، به عضویت هیئت مدیره این باشگاه در‌آمد و ما او را به عنوان یک مدیر منصف و منطقی در تمام ابعاد مدیریت قبول داریم، طی جلسه‌ای که با او خواهم داشت و با صلاحدید او، تصمیم می‌گیریم که در دور برگشت لیگ، با نام سپاهان شرکت کنیم یا با نام هیئت تنیس روی میز اصفهان.

تکابی افزود: برای دور برگشت مسابقات لیگ برتر بانوان، دو بازیکن کره‌ای هم به تیم اضافه می‌شوند.
وی تصریح کرد: سیستم تنیس روی میز استان اصفهان، سیستم پویایی است و به‌ گونه‌ای طراحی شده است که روز به روز به بلوغ اجرایی نزدیک‌تر می‌شود. نقص‌هایی که در کار وجود دارد را می‌پذیریم و سعی می‌کنیم نقاط ضعفی که قطعاً در کارمان وجود دارد را در سال 95 تا حدودی برطرف کنیم. هیچ سیستم بدون نقطه ضعف و ایرادی وجود ندارد. همین موضوع که ما نقاط ضعف‌مان را بپذیریم یک اتفاق خوشایند است و این تفکر در مجموعه تنیس روی‌ میز اصفهان به وجود آمده است.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان گفت: طبق آمار و ارقام منعکس شده از اداره‌کل ورزش و جوانان، از سه سال گذشته تا کنون، هیئت تنیس روی میز استان اصفهان روند رو به رشدی داشته است.